Víťaz 2. ročníka Sike-cup

24.11.2009 11:29

Po dlhých 3 mesiacoch od spustenia 2. ročníka turnaja Sike-cup sme sme spoznali jeho víťaza. Stal sa ním manažér Matty007 s tímom Ice Dragons Poprad

Manažérovi bola odovzdaná odmena v podobe 20 kreditov a samozrejme bol zapísaný do (siene slávy) v sekcii História

Aké sú tvoje bezprostredné pocity po zisku titulu majstra 2. ročníka Sike cupu ?

Vzhľadom k tomu, že som do turnaja nešiel so žiadnymi ambíciami, dokonca som na poslednú chvíľu uvažoval, že cúvnem a prenechám účasť inému tímu, je to menšie zadosťučinenie. Výhra v Sike-cupe sa síce nemôže rovnat výhre Národného pohára, ale i tak potešila.


Ako by si zhodnotil svoje učínkovanie od konferencií cez postupové skupiny štvrťfinale, semifinále až po víťazné finále ?

V základnej časti turnaja bol môj postup do nadstavby vzhľadom na moje kvality povinnosťou, aj keď Prievidza bola tak trochu prekvapivo nad moje sily a uchmatla mi prvú priečku. 

Nadstavbu som začal veľmi zle, dvoma prehrami a v ďaľších kolách ma ako víťaza Národného pohara mali čakať kontumácie,pretože som nemohol odohrať všetky zápasy. Naštastie sa našlo rozumné riešenie v podobe nahradných termínov a tiež odstúpenie tímu, ktorý so mnou pôvodne svoj duel vyhral. Od týchto chvíľ som začal mohutnú stíhaciu jazdu na suverénne prvý U-GANG a aj napriek slabšiemu finišu som ho dokázal o skóre preskočiť. 

Aj vďaka tomu ma v 1/4finále čakal prijateľnejší súper, ktorý mi našťastie výraznejšie problémy nenarobil, no horšie to bolo v semifinále, kde som dokázal v treťom zápase v samostatných nájazdoch otočiť takmer prehraný zápas, čo bolo zrejme klúčom k celkovému triumfu. Aj keď po prvom finálovom dueli by som na seba nevsadil ani cent. A že následne vyhrám tri duely po sebe som fakt neveril. Ale vyšlo to :-)


Čo očakávaš, aké sú tvoje ciele v 3. sezóne PPM ?

V Tejto sezóne som išiel na postup ale bohužial, nevyšlo to, v pohároch som čakal tiež trochu viac. Keďze sa konkurencia v mojej lige zase o niečo zvýši, základným cieľom, ktorý si dám, bude hrať o vyššie priečky a hlavný cieľ podriadim umiestneniu pred playoff.
 

Víťazovi (zatiaľ) posledného ročníka prajeme aby sa mu čo najviac darilo a aby to dotiahol čo najďalej v PPM.  

Taktiaž ďakujem všetkým zúčastneným manažérom tohto turnaja. Možno sa ešte niekedy stretneme :).

S pozdravom 

morfeus24

Späť

Vyhľadávanie

https://images.powerplaymanager.com/ppm/banners/banner_468x60_04.gif